Pyssel dag och städ dag!

Heeej! På morgonen idag kollade jag och mamma
i min garderob om försmå kläder och så, det blev
inte så mycket som va försmått för vi gjorde det
för inte så länge sen. Men ett par "fin" byxor och
två eller tre tröjor.

Så till Amanda nu.. : Vill du ha dom kläderna
kanske? Kan ge dom till dig så får du se om du
vill/kan ha dom :) <3

Sen har jag kollat i lådorna under min säng och
det blev kanske 5-6 saker som jag kastade. Det
var inget att ha.

Nu pysslar jag lite och äter lussekatt ;3
Någon som har förslag på vad man kan göra
sen? (inte kolla på film.. de är tråkigt!)
Om ni har något förslag så kan ni ju komentera,
då blir jag ´HappyFace´!



Moizz<3

Postat av: Mandaa!!

ta bilder på lite saker kanske!

2011-12-29 @ 19:50:23
Postat av: Mandaa!!

ja det vill jag!

2011-12-29 @ 19:50:33

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback