Nya grejor !

Sovit då hos syrran, mamma hon och jag
låg och pratade länge ;D (mamma hämtade
henne på natten från jobbet och jag sov,  men jag
vaknade sen när dom va hemma och frågade om jag
hade sovit ! Hahahaha )

Apa också att Moa Lignell åkte ut på Idol :( Hennes
låt som hon hade gjort själv är ASSSSSSSSSSS
BRA !!!!

http://youtu.be/DHocCTns8YU

Idag har jag och mamma åkt fram och tillbaka från
Kalmar och F-staden. Vi har sett Erika vara tärna :)
Hon är med i Ölandslucia så .. RÖSTA !!! :D
Mamma har varit jätte gullig och köpt en jacka och
ett par skor och tillsammans kostade de 1.500 ..
Sen har vi ju handlat en massa andra saker så ..
Tack så jätte mycket underbara mamma !! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Älskar dig ! <3

Moizz<3

Postat av: Mandaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hihi!

2011-12-03 @ 22:14:08

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback