Nicig dag i skolan (y)

Idag i skolan hade jag väldigt kul, lite klantig
också på morgonen :p spillde stearin på min
ljusstake, på bordet och såklart .. på
golvet xD

Men iaf på rasten låg jag och Linne i
kompisgungan och så kom såklart dom
busigaste .. Eric och Axel och körde vaggan
på oss .. SKÖÖÖÖNT .. elle inte ! :p
Sen tog jag och Linne fart på dom två så
höll vi på och skojja en massa och sen tog
Eric Linnes mobil ..

I träslöjden så hann jag med att göra 3 st
saker som blir julklappar :) Hoppas inte
några klappsnappare kommer och tar dom ..

På onsdag slutar vi i skolan och på kvällen är
det avslutning i kyrkan och då ska jag spela
tvärflöjt och piano :) Tyvärr inte på Orgeln
denna gång. Men det ska bli kul :) Mamma
och jag kanske tar några bilder som jag lägger
ut sedan :)

På torsdag ska vi in till stan och lilla Linne ska
med :D Jag kommer skämma ut henne också,
för jag ska handla en till julklapp till henne och
hon får ju inte se så hon kommer att ha ett pannband
eller en mössa för ögonen så hon inte ser, så ska jag
gå och leda henne :p Kuuuuuuul ;D <3

Nu har jag lust att lägga ut bilder så det blir en bildbomber
nu :)









Gammla bilder som ni ser .. :p

Moizz<3

Postat av: Linne

Moa !!!!!!

GAMLA BILDER !!!!

2011-12-19 @ 19:58:21
Postat av: Mandaa!!

tur att det inte var på mig!

2011-12-22 @ 14:33:41

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback