Svar på frågorna !

Hej ! Nu har gästerna åkt och jag tänkte svara
på frågorna :D


Postat av Wictoria:
hejsan!
1. hur många killar har du vart tsm med?
2.vad är viktigast med en kille?
3. gillar du någon nu?
4. vilken artist är din favorit?
5. vilken film är din favorit?
6. vilket djur är ditt favorit djur?

Svar: Hej Wictoria !
1. Jag har varit tsm med 7 st :p
2. Det jag tycker är viktigast är: att han är snäll och inte jätte blyg ^^
3. Nej, faktist så gör jag inte det ;)
4. Jag har ingen speciell favorit, men om jag måste välja så är det Bruno Mars :D
5. "Allt för min syster" , för den är jätte sorlig !! Även att jag har sett den mins 15 gånger så gråter jag nästan mer och mer för varje gång jag ser den för den är verkligen sorlig !! :'(
6. Jag vet inte, kanske hund :)


Postat av Sofie R:
Vilken är din största lögn du sagt ?

Svar: Hej Sofie !
Jaa du .. Det var en svår fråga ! Jag vet faktiskt inte, tyvärr kan jag inte svara på den för jag kommer inte på :/


Postat av chandra:
vem skulle du vilja bli av med oskulden till ?

Svar: Hej Chandra !
Det har jag inte direkt tänkt på nu :p Men någon blir det väl :p



Tack för frågorna, det var ju inte jätte många som skrev, men
bättre än inga alls :)


Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback