Ny duschad !

Hej igen! :)
Jag kom på något att göra ändå,
pappa och jag spelade kort men han vann
hela tiden :( Haha ^^ jag har pysslat en sak
till mamma för hon fyller 44 år imorgon,
har hoppat lite också. Men nu kan jag berätta
vad vi ska göra för kul imorgon :D

Mamma och jag ska upp vid 4 imorgon och sen
åker vi och hämta storasyster Erika, sen bär det
av till .. Ullared :D Det är mammas present från oss
och pappa, men vi ska bara vara där över dagen :)
Har varit där en gång innan :)

Snart fyller jag 12 år :D
Min kusin/gudmor gifte sig förra året på min födelsedag,
så då blir det 1-årsdag för dom :D

Moizz<3

Postat av: Kajsa

Så kul att du skaffat en blogg!

Du var den bästaste blomstertärna man kan tänka sig på din 11 årsdag.

puss o kram

2011-08-08 @ 21:36:38

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback