Mycket att skriva om !

Från när jag och Sofie va så tog vi fler bilder,
kan ju lägga ut 2 st på Sofie som jag tycker blev
bäst och 2 st på mig som jag tycker blev bäst!



Sooofiie ! <3



Sofie ! <3



Hehe, mee ! <3



Me in Onepice ! <3



Sen en bild på oss båda ;D <3


Nu kommer 1 bild på varje som sjöng på Rix Fm igår ;D



DJ ^^ <3



Linne och Jonna väntar på ERIC SAADE ! (inte jag ;p ^^ ) <3



Ulrik Munther ! ^^ <3



Sanna Nilsen ! <3



Vincent ! ^^ <3



Erik Segerstedt ! ^^ <3



Erik Segerstedt och Mattias Andreasson ! <3



Jason någonting tro jag (han var med Eric Saade) :D ^^ <3



Eric Saade ! ^^ <3



Nicke Borg ! ^^ :D <3



På väg hem från Rix Fm ! ^^ <3


Det var dom bilderna ! Jag tycker Vincent, Nicke Borg var bäst! :D ^^
Och lite Ulrik Munther :)

Men ikväll ska jag sova över hos mina kusiner, Amanda och Isak :D
Kommer väl bilder där ifrån med! Kanske lägger in något på deras dator eller
så kommer bilder på tisdag, då är jag hemma :D På måndag kväll är det
GYMNASTEN !! :D ^^ <3 Men hej då, ses på tisdag ! :D <3

Moizz<3


Postat av: Jonna

Sista bilden... Fy på dej Moa.. Till mitt försvar så va ja trött o INTE beredd! <3 ;*

2011-08-14 @ 00:00:00

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback