Linn !

Godkväll allesammans ! :D
Vad har ni gjort idag då ? Jag har vart
med bästa Linne idag ! :D Vi har gjort maränger,
Linne badade med Emma och jag tog kort ;D ^^
Sen satt vi ute och pratade sen skulle jag hem :(

Nu kommer bilder på vad vi har gjort :D <3




Höga vågor ;o Men den var inte jätte stor mot dom andra <3



"Kolla vad stor våg!" <3



Linne och Emma badar :D <3



PLUMS !! <3



Våg !! Emma is happy ;D ^^ <3



Baka maränger :D <3



Jag vispar ;p ^^ (glömmde ta bild när dom blev klara,) men kan ju
säga att domm blev goda och rosa ;3 ^^ Men att dom skulle varit inne
lite längre för dom jag degiga i mitten ;) <3



Jao, den är klar ;D ^^ <3



Sötizzar ! <3 :*
(Gustav, Linne)

De bilderna :D

Moizz<3



Postat av: Anonym

Söööööt!! <3

2011-08-10 @ 10:54:23

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback