Hemma från Ullared !

Hejsan!
Nu har vi varit i Ullared och handlat :D Mest kläder
;) Men jag ska lägga upp allt mamma och pappa köpte
till mig som en tidig present :D Dom är jätte snälla för det blev
ganska mycket kläder + ett par skor + en film :D <3
Älskar er! <3

En inte så intressant sak men jag har min gamla mobil för
min nyaste blev knasig :( Men hoppas den blir bra snart :D
Aja, men nu kommer alla bilder på de mamma och pappa köpte :D <3



Blått linne (en roset vid nacken på andra sidan) :D <3



Rosa/röd höst jacka :D <3



En höst scarf till jackan :D <3



En gullig liten kofta av något slag :D <3



Min favvofärg ! ^^ En lila kofta och den är jätte len ! :D <3



Ett ganska så stort nattlinne med Betty Boop på :D <3



Snygga bad-shorts ! :D <3



En jätte snygg tunika ! Ska ha den på Skolstarten tror jag :D <3



Diggar verkligen denna tjöjan !! ^^ Se upp .. " Här kommer Moa-Batman!" :D <3



En blå kofta, ganska tunn men snygg och skön :D <3



Min favvofärg igen ^^ (den ska vara lila men blev blå med kameran :p ) :D <3



Cooool tiger ;D ^^ <3



Jätte snygg !! :D <3



En skön kofta :D <3



Snyggt linne :D <3



Snygg sak man har på sin lapptop på framsidan :D <3



Filmen: "Himlen är oskyldigt blå" :D <3



"Falska" Converst :p Men de är inget märke på :D <3


Komentera om vad ni tyckte om mina saker :D
De skulle va jätte snälla för då blir jag HappyFace ! :D <3

Postat av: Sophia

Älskar betty boop tröjan <3 <3

2011-08-08 @ 22:54:18
URL: http://loveyouadrian.blogspot.com/
Postat av: Linn

Så snyggt alltihoppa asså :* <3

2011-08-09 @ 10:39:51
Postat av: Jonna

Så jävla snyggt <3 ;*

2011-08-09 @ 18:23:02
Postat av: Inget

Se upp här kommer Moa Batman...!?

Har du ens sätt Batman ?

Vet du ens ngt om Batman?

Hmm..

2011-08-09 @ 20:52:47

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback