Hejsan !

Nu har jag äntligen en blogg :D
Jag kan skriva lite om
mig först:

Jag heter Moa Hallberg och är 12 år snart,
jag fyller den 21 augusti :D
Mina föräldrar heter Tina och Magnus,
min storasyster heter Erika och är 18 år ! <3
Jag har två fiskar som heter Albert och Herbert,
sammanlagt har jag haft 10 fiskar :D
Mina två favorit fiskar är: Doris (hon var min
första fisk) och Marvin, (han var min 3:dje 
fisk men dog i Januari :( <3 )

Jag är hörselskadadvänster öra och har hörapparat,
jag har haft de i 3 år tror jag :)
Jag gillar skolan och det bästa av det.. LÄSA ! :D
På fridtiden så går jag på Gymnastik och tycker
det är jätte roligt ! Jag har inte riktigt koll på hur
länge jag har gått där men jag tro 3 år eller något :)
Jag spelar piano och tvärflöjt också och piano har jag
spelat i 6 år och tvärflöjt 3 år ungefär :)
Jag gillar att vara med mina kompisar <3
Ibland när jag har tråkigt så pysslar jag och hoppar
studsmattan och kommer på nya grejer och övar på
olika saker :D <3
När jag pysslar så lyssnar jag på musik eller på ljudböcker
och jag har många Astrid Lindgren sagor :D Jag gillar
hennes sagor som hon har gjort :D <3

De va det jag kom på att skriva om :) Nu kommer en
liten bild på mig :)



Ja, det är jag :D
Hej då så länge, kanske lägger upp något
ikväll om vad jag har hittat på idag :)
Kanske inte finns så mycket att göra
ute för det REGNAR ! :(

Moizz<3

Postat av: Anonym

Ja det är bra att du skaffat blogg ! <3

Ska också göra det har tänkt på d länge ja med :* <3



Kramar Linnzan

Saknar dig älskling :'( :* <3

2011-08-07 @ 12:44:54
Postat av: Ma

Puss på dig min lilla älskling

2011-08-07 @ 14:36:25

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback