Haha !

Nu har Linne varit här ;3 <3 Vi har gjort frisyrer på varandra
så kommer bilder nu ^^



Jag har gjort på Linne :D Blev nöjd ! :D <3



Linne gjorde på mig :p ^^ <3



Jag gjorde :p <3



Linne gjorde :p ^^ <3


Imorgon är det skola igen då :D Nu börjar det på "riktigt" ^^
Jag lyssnar på Emil och Griseknoen ^^



Alla mina Astrid Lindgren ljudböcker :D Men jag har inte:
Nils Karlsson Pyssling och några fler som hon har skrivit :( Men ska
köpa dom om jag hittar dom någon stans :D ^^ 
Men ska snart gå och lägga mig, men som avslutning på detta
inlägg blir det en bild på mig och jag lovar att ta den första bilden
och jag lägger upp den även om den blir rolig ^^ <3



Haha ^^ Godnatt :*


Moizz<3 


Postat av: Linn

Grymma bilder asså :* <3

2011-08-30 @ 20:02:50
Postat av: Anonym

Grymma bilder asså :* <3

2011-08-30 @ 20:03:26
Postat av: Anonym

Grymma bilder asså :* <3

2011-08-30 @ 20:04:01

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback