Grattizz mamma ! <3

Nu tycker jag att ni ska säga Grattizz
till min älskade mamma som fyller
44 år idag ! :D

Grattizz mamma jag älskar dig ! <3 :*


Dikt till mamma:

"Mamma, du är min mamma! <3 :*
Du är även en del av mig, du har bärt mig i nio månader! <3 :*
Jag har ditt blod i mig! <3 :*
Jag är glad att just DU är min mamma! <3 :*
Om de inte hade varit du som är min mamma så hade jag inte funnits! <3 :*
Vad som än kommer hända i framtiden så älskar jag dig! <3 :*
Det får du absolut INTE glömma bort! <3 :*
Om jag är tjurig så är det för att jag är knasigt-jobbig! <3 :*
Jag vill att du inte gömmer bort de! <3 :*
Du e jätte rolig och du kanske tror att jag skäms för dig, men iblad kanske jag bara
säger så men det gör jag inte för jag tycker du e jätte rolig! <3 :*
Jag förstår varför alla säger att du är den bästa läraren dom har/haft för du skojar mycket
för det mesta i klassen och jag är glad att jag har dig som lärare! <3 :*
Du är den duktigaste läraren som finns! <3 :*
Jag kommer alltid finnas för dig och jag hoppas att du alltid kommer att finnas för mig! <3 :*
JAG ÄLSKAR DIG MAMMA!!!!!!!! <3 :*
Pussssss! <3 :*"


Postat av: joanna

nnaw vad sött av dig :D <3 :* ps. jätte snygga kläder

:O vill oxå ha:O ! :D <3

2011-08-09 @ 13:08:31

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback