Ganska tröööötttt !

Godnatt och godkväll! Har varit med Joanna
en stund efter skolan, vi var ute och gick nästan
hela tiden och vi gick ner till sjön och då tog jag
en sten på min sko och kastade i stenen och så
gjorde jag och Joanna det några gånger sen gjorde vi
det samtidigt och då slängde Joanna ner sin sko i vattnet
så började vi gapskratta och sen efter kanske två minuter
så gick jag ut i vattnet och hämtade skon för den flöt ju ut
mina byxor blev lite blöta men men ^^ Vi skrattade sen jätte länge
:p ^^ Men nu är jag trött och har sett klart på första säsongen i
"Skilda världar" och nu ska jag börja på säsong 1 Bones :D




Så blev det .. Joanna med en sko och jag med inga då :p Va ju så blöt då :p ^^
Det var en rolig "upplevelse" :D ^^ Haha :D




Sööt Joanna ! ;3 <3

Godnatt ! ;*


Moizz<3

Postat av: BECCA.

fin blogg!

2011-08-24 @ 22:08:34
URL: http://beccaslife.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback