12 år !

Vad är det för dag idag då ..? Jo, min 12-årsdag
och Kajsa och Viktors bröllopsdag ! :D



Grattizz till er 1-årsbröllopsdag ! :D <3



Nu kommer bilder på vad jag fick idag :D <3




Ett kort och pengar :D <3



En bok+4 st blyerts+en guldpenna :) (boken ska vara min "Dagbok" nu :D ^^ <3



En gamal TV serie typ , Narnia ! :D ^^ <3



Bones säsong 1 :D ^^ <3



En kudde :D <3



Ett överdrag till min stora kudde ! :D <3



Och till sist, en jätte fin ny skolväska ! :D <3

Tack så jätte mycket mamma, pappa och Erika !! :D <3 ;*


Moizz<3 

Postat av: Linn

Grattis igen sötnos :* <3

2011-08-21 @ 12:19:23
Postat av: Farmor Karin

Grattis på rätta dagen,MOA!

Du får MMMMMMMVG i betyg för bloggen.

Nu ska jag till Smedby ka. och vara kv.

Kram

Farmor

2011-08-21 @ 12:45:47

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback